Älskling

Just nu sitter jag och pratar med Filip, (my love) lite små mysigt, sådär..
Jag skulle egentligen ha solat med lina, men det blev inte enligt planerna riktigt. Det var ju lite surt, eftersom att jag känner att jag verkligen behöver det. Fifan!
Så, snart ska jag nog hoppa in i duschen, eller nej, förresten, jag ska bada.. Jätte, jätte länge. Fan så skönt!
Åh, jag blir så jäävla sur, min mobil är sepe, och nu längtar jag tills min nya kommer, eftersom att jag är i jätte behov av en ny mobil! Och det är nu! Nej, nu ska jag läsa vidare, sen blire ett bad och sen sängen, för jag ska jobba imorn.(SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK)
Förresten, imorn ska kameran in på lagning, dvs no more bildlösa inlägg!
Och nu börjar det kännas att min iPOD är borta, vart fan kan den vara? Jag saknar den!
Puss!
 Koom fram!

Kommentarer
Postat av: Bruce

Fniss:D löve ju tu;)

2008-08-10 @ 22:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0