Äre lungt om jag spyr i din ficka?

Hallå! :)
Nej, jag sover fortfarande inte, och nej, jag har inte ens badat än!
Men solat, det har jag hunnit? Jag ska jobba imorn, och jag sitter fortfarande uppe, jaha?
Jag är inte ens trött liksom, jag ahr suttit vid datan hela dan, asså, verkligen heela dagen. Det ändå jag har gjort, det är ätit, och sen tillbaka till datan. Det är inte bra asså.
Nej, nu ska jag sms:a filip i hopp om att få ett svar, eftersom att han verkar ha problem med att svara bara för han är sur!
Nu måste jag fan sova, jag ska upp tidigt imorn, jag vill bara spy när jag tänker på att jag ska jobba! Jag har verkligen ingen lust alls!
Puss&Godnatt

Kommentarer
Postat av: mickan

aa fett coolt.. nej jag vet mitt kommer från argentina:) va kommer hennes efternamn från..? har hon blogg?

2008-08-11 @ 13:39:23
URL: http://michaelamorey.blogg.se/
Postat av: Bruce

är de lugnt om jag spyr i din fitta?

2008-08-11 @ 23:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0