Henrik&Andreas

Aw, ibland är ju mina småbröder bara för söta.
Det bara slog mig nu hur söta dom är. (Inte på utsidan)
Jag satt och läste henriks (den äldsta) sms, och sättet han skriver på. det är ju bara fööör gulligt. Jag ville nästan äta upp honom. Samma sak med Andreas, dom har liksom inte lärt sig att stava rätt riktigt, så det blir bara helt fel alltihop.
Aw, jag älskar verkligen mina bröder. Och det bästa är ju att dom gö som man säger (Även fast vi bråkar i snitt 10 gånger varje gång vi ses)
Puss!<3

Kommentarer
Postat av: Amanda [ Girlyliicious ]

Hejsan, tänkte bara säga att du vann design utlottning på min blogg :) Skicka dessa uppgifter till mailen som står ovan!:

- Vad som ska stå under "Ditt Bloggnamn"

- 3 Bilder till Headern

- Inloggningsuppgifter



Har jag inte fått svar på 7 dagar går designen vidare till nästa person :)

KRam A

2008-08-10 @ 04:20:08
URL: http://girlyliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0