Ny desgin

ååh, jag är såå trött efter att ha jobbat. Grejen är att jag lägger mig för sent och går upp för tidigt, det går liksom inte runt.
Somnade en stund på soffan idag när jag kom hem, fyfy! Jag får inte sova på dagen, då får jag skit svårt att somna på kvällen, men jag kunde inte hålla mig vaken, det gick verkligen inte.
Idag, allihopa, ska jag äntligen få lite ordning på min blogg, systeryster ska hjälpa mig att fixa och dona, det är najs :)
Så då kommer det bli roligare att skriva, och då kommer jag antagligen skriva mer antar jag.
Fan va jag längtar tills jag får min lön, jag måste ha nya kläder, tänkte att jag skulle rensa garderoben nån dag, fast jag vet inte om jag vågar än, kommer ju knappt bli ngt kvar i den.
måste få in lite nya höstkläder, och eftersom att jag har vart pank typ hela juli, så har jag inte kunnat köpt ngt alls nu när det är så mycket rea, fast det är liksom sånt man får ta..
Nej, nu ska jag snacka skit med Steph och Maddis, slänger in ett inlägg senare så får ni se hur bloggen blev också, om vi nu gör det idag, det är iofs inte heller säkert.
Puss!
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0