Skolstart

Hallå :)
Började skolan idag, verkar helt okej. OP08 (omvårdnadsprogrammet).
Fast de verkar lite stränga, men det är väl så det brukar låta liksom. De brukar inte hålla vad de lovar.
Idag åkte syster till Rhodos, och eftersom att jag inte är avundsjuk så hoppas jag att hon får det bra där borta. Absolut!
För jag menar, vi har ju bra väder här också! Man vill ju inte byta direkt om jag säger så.
Nu ska jag ringa lina, iofs så pratade jag med henne för en halvtimme sen, men jag känner att det är dags igen.
Man får liksom aldrig nog av den lilla lusen.
Imorn börjar hon i skolan, alla ettor fick börja en dag tidigare eftersom att vi skulle gå igenom skolan och så.
Så det blir kul! :)
Nej, nu ska jag kila.
Ha det bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0