Solat

hellu, jag kom på att jag inte har skrivit på hela dagen. Men ska jag vara helt ärlig så har jag sovit bort den.
jag var så trött idag på jobbet att jag höll på att somna inne hos en patient, helt sjukt. Slutade 3, kom hem, då la jag mig på soffan en stund i hopp om att kanske kanske kunna hålla mig vaken, HAHA, som att det gick liksom, hann inte mer än lägga mig där så hade jag somnat.
Vaknade halv 7 (:$) och satte mig vid datan, sen ringde mamma och sa att jag kunde komma till solan och äta mat om jag kände för det, och det gjorde jag ju såklart. Sp jag åt lite, sen ringde jag Lina, för jag lovade henne att vi skulle sola idag, eftersom att jag inte har solat sen innan skolavslutningen ( :O ), helt sjukt. Jag som solade jämt förr, så jag solade 40 minuter, nu känns det lite som att de hade nya rör, eftersom att jag är lite röd på ryggen och det svider till lite ibland, jag som inte ens brukar bli bränd liksom. Men nu är jag brun & lycklig, så det känns bra. :)
nej, nu ska jag nog hoppa i säng tror jag, och imorn blir det cityfesten, ska ni också dit?
God natt och sov gott! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0