Trött

Hej hopp..
Kom hem från jobbet nyss, idag var det nog värst tror jag.
Imorse var det verkligen "Pang" i huvet när klockan ringde. (dvs mamma, väckarklocka funkar inte för mig)
Fyfan va trött jag var, och inte kunde man sova inatt heller, låg vaken hur länge som helst och störde mig på saker som var fel i mitt rum. nej, fy! Jag har lite beslutsångest om jag ska åka till cityfesten eller inte, jag menar, jag ska jobba imorn. Det kommer kanske inte bli så jävla kul eftersom att jag då måste åka hem skit tidigt. Och det vill man ju inte. Men vi får se, jag ska räkna lite på det så får vi se sen. Fre-Lör ska jag iallefall in, det är bestämt. För då har jag pengar, och då är jag ledig. Så då slipper jag tänka på att jag ska upp tidigt också.
Nej, nu ska jag fortsätta titta, har hittat en tjej som är helt sjukt grym på att designa bloggar, dom är verkligen skit snygga!
Jag råder er till att gå in och titta! girlyliicious.blogg.se
Enjoy! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0