11/12 Torsdag

kom precis in från denna vidriga kyla, och jag har nog aldrig varit lyckligare än idag att se min säng! Skolan gick bra idag. fick  dock inte mycket gjort, men jag kände ändå att jag hade varit tyst.. Funderar fortfarande på om jag ska göra matteprovet imorn eller inte. Jag känner mig verkligen inte förberedd på det då jag ligger efter litegrann och inte fattar mycket alls på våra lektioner. Kännner också att jag inte får den hjälp jag behöver. men det är förståeligt eftersom att vi är 33 st på en lärare, och jag kan förstå att det blir jobbigt. men det är ännu jobbigare för den som inte fattar ett skit. och om jag inte skulle göra provet imorn, utan vänta till omprovsdagen så får jag en IG-varning tills jag har gjort det där satans provet. Så jag har lite beslutsångest just nu. Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0