Christmas eve

Åh, gud, nu är jag mätt som en gris, och snart ska vi äta efterrätt också. Hur fasen ska jag få i mig det? Ojoj.. Kan nog klämma i mig lite eftersom att det trots allt ät mammas goda ananaspaj. Min mamma är inte bra på nåt som har med bakning eller matlagning att göra, men hennes ananaspaj är väärldens godaste, tätt följd av mormors ananaspaj. Vi har inte öppnat klappisarna än, men vi ska göra det efter ananaspajen, och det sorgligaste är att jag inte är ett dugg nyfiken! Jag har ju inte önskat mig nåt, bara en gitarr, men jag har börjat tvivla på om jag vill ha det eftersom jag känner mig så så pass bra att jag vet att jag kommer tröttna efter en vecka, sen kommer den stå där i hörnet och samla på sig en jäkla massa damm. Sen ville jag ju ha en lapop också, och det fick jag ju också, fast lite tidigare förstås :)
Nej, nu ska jag klämma i mig lite paj. Hörs sen, puss!
Och hoppas ni får en trevlig dag och en God Jul!

Kommentarer
Postat av: spiderchick

god jul till dig med =))

2008-12-25 @ 00:16:48
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0