Färdig

Äntligen! Nu är jag klar med designen. Tack så mycket för headern Mickan! (länk till hennes blogg finns) jag gillar den! Jag verkligen älskar brun och vit. Har alltid gillat brun, från början tyckte jag bara synd om färgen brun eftersom att den var brun, och alla barn hatade den bara för att den påminde om bajs. Så jag bestämde mig för att tycka om den. men nu tycker jag att den är riktigt fin, faktiskt! nej förresten, den är väldigt, väldigt fin! Finns ingen finare. Jag ska nog börja använda bara bruna kläder. och så ska jag ha ett brunt hus, och en brun bil, och bruna barn och... ja, bruna föräldrar. nej, nu börjar det gå till överdrift. God natt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0