filip



Filip säger:

du& jag , vi är som cornflakes&mjölk, kaffe&socker, pelle&svanslös, 50+50=100, enfjortis å sin mobil, öl&fredag, pennvässare&penna, skolbuss&ungar


Filip säger:

förstår du?
..
Det här är filip, en av de få människor som jag vet att jag inte klarar mig utan. Du gör mig så otroligt glad bara av att finnas där! Visst, vi kan bråka, men blir alltid sams lika fort igen. Vårat "vänskapsuppehåll" vi hade i somras vill jag aldrig vara med om igen. Då skulle jag bryta ihop totalt, men det är sant Filip, du har rätt.. vi hör ihop, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Du är guld, och jag är så sjukt glad att jag har dig i mitt liv! I just can´t make it without you, darling!


Kommentarer
Postat av: Filip

men din söta jävel:)

2008-12-17 @ 22:27:25
Postat av: jennifer

(AA) :D

2008-12-28 @ 01:31:59
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/
Postat av: jennifer

du är bäst, babe! :D

2008-12-28 @ 01:32:09
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0