film

den här dagen har varit väldigt lugn, åsa och beccus har gjort mig sällskap. Men åsa gick eftersom att hon skulle till gårn, och det lät inte så lockande i mitt öron precis. Nu sitter vi här, jag håller på att ladda hem wallander och 101 dalmatiner som beccus vill titta på. Jag har länge velat se wallander-hemligheten, men jag har inte hittat den. så nu ska jag riktigt njuta av en lugn stund. Har precis tittat på min favoritfilm också, Törnrosa. Jag säger bara, pjuu att beccus var här. Den filmen får det att krypa i benen, den är faktiskt läskig. speciellt när hon sticker sig på spinnrocken. Usch!

Jag har som sagt fem prov fram till jul, och istället för att plugga så sitter jag och funderar på hur fasen jag ska hinna med det. Jag har lagt upp pluggningen lite.. nämligen att inte plugga alls. För ett par dagar sen så kändes det som en lysande idé, men nu kännes det bara dåligt, eftersom att jag blir sjukt stressad och orolig över dessa prov när jag tänker på att jag inte kommer klara dom. jag får sån sjuk prestationsångest! det som oroar mig mest är matten, jag är så sjukt kass på matte och vet inte hur jag ska bära mig åt för att klara det! Jag kan heller inte förstå vad mina lärare tänkte när dom satte alla prov innan jul. Jag undrar vad som fattas i deras huvuden. Personligen så tror jag inte att det finns så mycket mer än vakuum därinne. Dessutom så är det inte normalt att be sina elever att hålla käften. Det är inte heller normalt att säga att den ska spy på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0