fredag

Jag och beccus har fastnat för need for speed, så nu sitter v i och nöter. Kände inte för att göra nåt alls ikväll, så jag och becca ska lana.. haha! Idag har jag som vanligt varit med min beccus, inget jag lider av iofs eftersom att hon alltid har massa överraskningar på lager, får mitt ett gott skratt varje gång jag är med min pärla :)
har bara legat hemma och tittat på massa filmer, bla. 101 dalmatiner som jag har längtat efter att se hur länge som helst. Tittade på den lilla sjöjungfrun också. Och då ska prästen tydligen få stånd när han viger ursula (den förtrollade ursula, när hon har ariels röst) och erik, men jag missar det hela tiden. och det måste vara så eftersom att det är fler än en som har sagt det. Får titta riktigt noga helt enkelt, skulle vara kul att se om det skulle vara så eftersom att det är en barnfilm.

nu ska jag äta vaniljglass, ligga med datan på magen, eventuellt spela lite och titta på film. mmm! Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gott med glass!

2008-12-06 @ 00:25:07
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2008-12-06 @ 00:31:04
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2008-12-06 @ 00:31:05
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Leila

Need for speed är bässst :D!

2008-12-06 @ 11:57:33
URL: http://thehighroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0