Guitar hero



Herregud, jag vaknade inte förrän två idag! Jag var verkligen så sjukt trött eftersom att jag inte fick så mycket sömn natten tills igår. Så nu är jag heelt utvilad, så skönt! Idag kom henrik och andreas hem också (mina småbröder), det första dom gjorde var självklart att ena kastade sig i sängen och slog på tv spelet, och den andra satte sig framför datorn för att spela. Fast det är klart att dom ville prova sina nya spel som dom fick i julklapp :) Snart ska jag spela guitar hero med dom också, jag fick ju en sån gitarr och aerosmith spelet, och eftersom att dom bara hade en gitarr så var det ju bra. Mycket roligare att spela två än en.

Hann förresten inte se så mycket på filmen igår, 10 minuter närmare bestämt, sen sov jag som en stock, så jag tänkte göra ett nytt tappert försök att se klart filmen. Dagen kommer troligen att spenderas innanför husets väggar, eftersom att jag känner redan nu att jag inte har nån större lust till att att gå utanför dörren. jaja, nu ska jag spela. puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0