HAHA!

Vad ska jag skriva om? Nu -såhär på lovet- är jag som en zombie. Jag reser mig bara ur sängen om jag abselut måste, eller ska äta mat. Annars ligger man här som en padda. Deprimerande.. fast jag hittade en rolig sak, faktiskt..


"Ojoj, jag var så satans nyttig nyss! jag var hungrig så jag gick för att ta nåt att äta, och trots all chips och ostbågar vi har i skafferiet så drack jag en proteinfdrink. va? det är ju helt sjukt nyttigt. Har aldrig vart så nyttig förr tror jag. Nu jäklar, hej då runda mage! Nu laddar jag inför beach 2033. Då beräknas jag ha platt och snygg mage.

nu ska jag göra mig oanträffbar och titta på "vänner". Puss!"


HAHAHAHA!! Jag kan inte förstå själv att jag skrev det där inlägget, det är ju liksom lögn rakt igenom! Eller, ah iofs så drack jag ju faktiskt en proteindrink, men dagen efter när jag kom hem till becca så började jag genast äta godis från skålen på bordet, för att senare på kvällen äta pizza. Så att.. mja, det blir ju knappast nån beach 2033.. kanske 3098, OM jag lever då, det får vi ju se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0