hemma..

blev inge skola för mig idag eftersom att jag inte somnade förrän nån gång efter 3. så jag hade väldigt svårt att komma upp i morse. hade ändå ingen jätte viktig lektion, så ingen led. nu har jag kanaler på mitt rum. Mamma fixar :D nu sitteer hon här på golvet framför mig och tittar på kort som jag har lagt fram. ganska fula!
nu är vi klara i vardgasrummet och köket, den enda som inte är klart är ju att vi ska lägga nytt golv. vitt golv ska vi ha. :)
Oj, nu kom syster hem, och hon har färgat håret. HON är grå i håret, stackarn! Usch.
Tänkte lägga in bilder på några rum iallefall :)

Här är vardagsrummet :)


Och här är vårat lilla lilla kök.


Resten av rummen är inte helt klara än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0