hm, fredag.. helg.. igen

Datorn mådde nog bra av att få vara avstängd ett tag, skulle jag tro! Så nu är jag back on track igen, nu dröjer det ännu en månad innan jag stänger av den igen :D

Idag har jag bara legat i sängen hela dagen och tittat runt lite, bland annat på blondinbellas nya tv-dagbok, eller vad det är, och jag måste säga det, jag gillar inte henne, har aldrig gjort det heller och kommer förmodligen inte göra. Jag tycker hon verkar så överdriven och dryg. Men jag måste säga att hon är ju grym asså! Tjejen är 18 år och ändå så, så framgångrik! Det är inte alla som får ett eget tv program bara sådär, inte!
Däremot gillar jag verkligen Kenza, eller nej, jag ÄLSKAR kenza, kanske inte HENNE, men hennes blogg. Jag skulle kunna läsa ihjäl mig. :)

Inatt kom andreas också, vid halv 3 nån gång, 3 kanske tillochmed. han snarkade och sov som en stock medans jag låg vaken till 5. han rörde väl första fenan vid 13.00 skulle jag tippa på. Nu väntar jag på min efterlängtade kebab som jag har varit sugen på ÄNDA sen igår! det ska bli så sjukt gott, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda :D
puss!

Kommentarer
Postat av: efterbliven

va heter kenzas blogg ? <333

2008-12-26 @ 23:31:42
Postat av: jennifer

den heter kenzas.se :)

vem är du?

2008-12-27 @ 00:08:39
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0