jag är inte dum, inte.

Jag är lika slut som artist som Britney, asså!



jag har fortfarande inte kommi in i duschen. men nu har jag iallefall fått becca att läsa min blogg efter mååååånga veckors tjatande. iofs så kommer det nog dröja ett bra tag innan hon läser den igen. Hon har den dåliga ursäkten att hon glömmer bort vad min blogg heter hela tiden, men jag har kommit på att det bara är en dålig ursäkt, eftersom att jag både har länkat den på bilddagboken OCH på min msn. Hon verkar tro att jag är dum eller nåt! Hon ska nog få veta vem det är hon har att göra med! hon tror att hon kan lura mig.

Snart börjar irene huss- tatuerad torso på kanal plus, och den ska jag se tillsammans med syster, ola och mamma. Det ska bli lite mys, om man bortser från min äckligt vidriga mensvärk som bara blir värre och värre. Usch, usch, usch. nej, nu ska jag titta vidare, sen ska jag titta på filmen. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0