julafton imorn, suuuck



Jag och becca har ätit på greken idag, det var så jäkla gott! beccus åt en macka medan jag floska i mig hamburgare och pommes. Sen efter det så gick vi och hälsade på åsa en sväng som var hemma hos linda, hon var barnvakt åt skruttungen axel tillsammans med camillla och alex, så jag lekte lite med axel. Skönt när dom små är i typ 3-4 års åldern, när dom börjar förstå lite. Jag älskar barn, det gör jag, men jag får panik när bebisar gråter. Då skulle jag kunna "tappa" dom i golvet. haha. Men det tänkte jag på, liksom vissa skaffar ju barn i min ålder, och vissa är ju yngre ändå. Jag menar, tänk om jag skulle ha en liten bebis, jag kan ju inte ens ta hand om mig själv, och jag har så mycket jag vill göra innan jag skaffar familj! Jag har inga planer på att skaffa barn innan 25, MINST! jag är på tok för omogen för ett barn. Jag kan liksom inte laga mat, knappt tvätta, jag diskar kanske en gång i månaden, och jag kan inte ens sköta skolan, och med min inkomst på 1000 kronor i månaden så skulle det ju bli en total katastrof. Därför tycker jag att dom som skaffar barn när dom är unga verkligen ska tänka igenom saken. det är inget husdjur liksom, det är ett barn! det går inte att avliva om man inte vill ja kvar det. Gud, jag blir alldeles snurrig i huvet av att tänka på  att skaffa barn, köpa hus, köpa bil, betala räkningar. Jag kan inte ens tänka mig mig själv jobba.. usch! Jag tänker aldrig bli vuxen, när jag fyller 20 tänker jag ställa in alla födelsedagar framöver! punkt..

Imorn är det julafton.. - skjut mig!


Kommentarer
Postat av: Linda

Är det ditt barn

2008-12-27 @ 00:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0