Kebabrulle

idag har jag och becca myst hela dagen. Jag slutade halv 12 idag, så vi har ju haft mycket tid på oss!
Började med att gå till ica och köpa en kyckling baguette, och på vägen hem så var det nån jäkla idiot som körde förbi och stänkte ner oss! Skapligt less jag blev! Sen gick vi hem, åt våra mackor och tittade på desperate housewives. efter det så spelade vi need for speed, och jag blev örjan lax (Den arga i serien "hjälp!"), saker flög och jag var galen. Det där spelet är ju byggt för att jag inte ska klara det förfan! Efter det så bestämde vi oss för att äta pizza, eller jag bestämde oss för att äta pizza. Jag åt en kebabrulle, och den satt som ett smäck! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0