Långt och ointressant inlägg :)

Såja! Nu kan man äntligen se golvet inne i mitt rum.. pjuu! Lagt upp nyårskläderna har jag också gjort, men jag har fortfarande beslutsångest ifall jag ska ha pumps eller stövlar, jag menar... jag är ju inte sådär jätte van vid att gå i klackar, och om jag ska dricka så kanske det inte blir så lyckat. det är ungefär lika mysslyckat som michael jacksons senaste opration.. Lite less jag är också då, min datamus har helt av sig själv gått sönder, iofs kan det bero på att jag har tappat den i golvet, men det var faktiskt inte från nån hög höjd utan bara från mitt sängbord, och lite får den ju tåla, liksom! Ellerhur? fast, det kan också vara så att det är batterierna som behöver bytas, jag ska ta en nämare titt sen..

och ni kanske ser att jag har en ny header igen också, jag har ju så jäkla svårt att bestämma mig! Vet inte hur jag vill ha den. Nu ska jag göra en till min syster också. Sen tänkte jag faktiskt göra en till åsa, och beccus har ju redan fått en :) fast åsa kanske inte vill ha nån, eftersom att hon inte bloggar allt för ofta, men vem vill inte ha en fin blogg liksom?

Mja, imorn är det nyårsafton, och jag är jätte taggad, mest för att jag ska få ha steffys fina klänning. Resten blir väl som vanligt, alla är skit fulla, alla slåss, alla gråter, alla skriker och gapar, sen går alla hem och lägger sig. som vaanligt! Men fan, det här året ska bli bra har jag bestämt mig för.. Kommer väl in en och annan bild också, för i år ska jag banne mig knäppa massa bilder, har liksom typ en eller två bilder från förra året, och det är ju kanske inte så jäkla kul.. men jaja, nu ska jag bättre på min manikyr, sen ska jag gå till ica och köpa en påfyllning till min mobil. Puss! :)

Kommentarer
Postat av: Bea*

Gott nytt år till dig :)

2008-12-30 @ 21:45:43
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Bea

sv: Tackar :D Vad skall du göra imorgon då?

Kram

2008-12-31 @ 00:00:24
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Bea

ahhaha men guuuud, älskar verkligen Jessica Alba :P

GOTT NYTT ÅR!

2008-12-31 @ 22:36:56
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0