laptopen funkar nu

Nu funkar min lap top, Weei! Nu fattas det bara en toalett och ett kylskåp, sen behöver jag aldrig mer gå ut! ;D
Idag har jag bara legat hemma, jag har knappt rest på mig.Egentligen skulle jag behöva plugga eftersom att jag har fem prov innan jul, och det är utan att överdriva! Jag blir galen, jag menar, villken normal människa sätter ett prov samma dag som man skutar skolan? Det stör mig.. jag har kollat på filmer idag, jag är sjukt svag för disneyfilmer. Snövit, peter pan, alladin och de 40 rövarna, alladin och jafars återkomst har jag tittat på idag. Gud så jag älskar alladin´. Fast bäst är ju ändå törnrosa! hihi.

Har börjat få ordning i huset nu också, nu ska vi tapetsera i mitt rum, lägga nytt golv och lite sånt. sen är det klart :) ¨
nu ska jag kolla vidare på alladin, Puss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0