Måndag, prison break

Tittade på prison break nyss, spänningen är ju olidlig! PLUS att jag såg jocke på tv idag. jocke är en kille som jag var nästan tillsammans med, och han är grym på hockey! Så idag var han andre målvakt i brynäs a-lag. Pratade med han nyss, och han ska snart flyga hem från Skellefteå. Så sjukt glad för hans skull! Hoppas det går bra för honom. han skrev idag också innan han skulle dit, så jag tittade lite med mamma och Ola, och så såg jag honom där på sidan tillsammans med alla brynäs-spelare. och jag satt och skrek som en toka, haha! :D

Är väldigt trött, men känner ändå inte för att sova. Däremot så måste jag blåsa mitt hår, eftersom att jag har haft det blött i en handduk nu i över en timme, kan tänka mig att jag ser förjäklig ut i skallen! Känns konstigt att sova i mitt rum här i huset. Känns konstigt att bo här igen, men det är nog bara för att jag är ovan. nej, nu ska jag prata lite med Beccus, och sen krypa i säng! Puss&Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0