måndag

vart inte mycket sovande efter det där inlägget inte, näe. Jag pratade i telefon med andreas, och vi la inte på förrän klockan halv 6 och sen tittade jag lite på "mamma mia", jag har fortafarnde inte sett klart den där filmen, hah! Så jag somnade väl kanske 6.. suck. Det kan inte vara såhär längre, jag sover ju bort hela dagarna! Skärpning, jennifer!

Idag är den måndag, och en måndag som denna ska jag nog tillbringa med nån jag verkligen älskar och blir glad av att umgås med, nämligen rebecca. Hon tycker jag låter skit smart i bloggen, och det tycker jag med. Men det är bara för att när jag pratar med folk, då hinner jag inte tänka efter innan jag säger nåt, det är som att jag spyr med ord, men när jag skriver så kan jag tänka, bolla lite fram och tillbaka med olika ord, därför tror alla att jag är så satans blåst i verkligheten. det är faktiskt lite jobbigt, för jag får vääldigt ofta ångra det jag har sagt. Beccus kunde inte ens tro att det var jag som skrev, hah :D! Puss på henne och puss på er, nu ska jag kila! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0