Mellandags hysterin... suck

huhu, nu åker jag snart till stan med åsa, alex och syster. Och kricke såklart. Tänkte försöka hitta en nyårsklänning. fast jag ska inte vara så satsig, bara nån enkel från gina eller nåt. Men det är typiskt mig, alltid ute i sista sekund. Och det värsta är att jag måste trängas bland alla hysteriska människor som knuffas och slåss för att komma åt just det plagget. Sånt stör mig, plus att när  man väl har fått tag på plagget efter svettningar och slag i ansiktet så måste man köa i halvtimme också.. Ååh, jag blir bara mer och mer irriterad på allt som har med julen och nyår att göra. Nyår är dömt att missslyckas och julen blir aldrig som man tänkt sig. aja, nu ska jag klä på mig. Puss! :)

 
haha, tröjan fick jag av systeryster i julklapp, och det står "I love hambuger", måste säga att det var det finaste någon någonsin har gjort för mig. Tack, steff
Sen ett par vanliga jeans från diesel.
Och en skinnjacka från carlings

Kommentarer
Postat av: Marielle

Var med och tävla om priser från ett kritvitt ställe! Det enda du behöver göra är att besvara en fråga. :-) Kram

2008-12-27 @ 15:52:00
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

nice header du har :D

2008-12-27 @ 17:20:31
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: jennifer

tack så mycket! :)

2008-12-27 @ 18:17:18
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0