MENSVÄRK

God morgon! (eller nåt)
Klockan är kvart över två, och vi har precis ätit frukost. Nu skriver jag fort som satan för att jag sen ska kunna lägga mig i sängen och skrika över min fruktansvärda mensvärk! aaaaaaaaaaaaaaaaaaj! det gör så jävla ont att jag skulle kunna gråta som ett litet barn! Gör ont ända upp i ryggen!
blev väckt klockan 4 imorse av en andreas som trodde att jag skulle vara vaken då (?) han var dessutom nykter! eh? Jag var ju knappast vaken. men jag somnade om igen, det var ju tur för hans del, haha. han borde lära sig att ringa vid rätt tider på dygnet.

Vad gör vi ikväll? jadu, vi ska nog  bara vara hemma, eftersom att beccus inte får dricka. Det brukar inte sluta så bra för henne, så nu har hon insett att det är lika bra att låta bli. Så jag tror inte att det blir nåt för mig heller, men det visar väl sig. Som det ser ut nu så har kvällen inget spännande att erbjuda. Slutar väl med att jag och becca sitter hemma och spelar. (a) Nu ska jag lägga mig, för nu är döden nära asså. helt seriöst! jag dööööör!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0