Middagen

nu är jag hemma igen! Det var hur mysigt som helst! Vi åt fajitas (stavning) som är som tacos fast med kyckling istället för köttfärs. sen har man pitabröd. Från början skulle det vara jag, fia, steffy, åsa, becca, jannice och piggy. Men jannice kunde inte åka med, vet inte om bussen var sen eller nåt, men hon kunde inte komma iallefall. På tåget mötte vi peckie som skulle hem från skolan, men då sa vi att hon skulle åka med oss istället. Sagt och gjort :)
Efter att vi hade ätit så åt vi glass också, och det var ju den godaste jag nånsin ätit kan jag säga på en gång! Var typ.. lite kola kräm smak på den. eller nåt :b, skit samma. god var den iallefall. Det var jätte trevligt, förutom att vi diskuterade en mindre viktig sak, vilket jag kan tycka var lite trååkigt eftersom att det inte riktigt var läge för det. men aja... Jag hade skit kul, måste verkligen göras om.

Är så jääkla seg! Känner att jag kommer somna tidigt ikväll, och det känns så sjukt skönt med tanke på att jag inte har somnat före 2 på väldigt länge. Vilket självklart resulterar i försämrad skolgång och extrem trötthet! orkar liksom inte plugga, och det är liksom det som är det viktigaste just nu! känner själv att jag har varit väldigt slapp på senaste tiden. jag pluggar inte, jag sover på lektionerna (?) och jag är sur, eftersom att jag sover så dåligt.. Det är ju inte så kul för min omgivning, men jag ska försöka vända tillbaka dygnet nu, eller vad man ska säga. ska försöka somna innan 00.00 iallefall. till att börja med.. Förresten, såg att mina läsare har ökat, gud va roligt! :D
Nej, nu ska jag titta vidare, sen ska jag sova. Skriver ett godnatt-inlägg sen. Puss! :D


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hur i hela helvete kunde du glöma kameran, :( fast jag älskar dig

ändå ^^ <3

2008-12-10 @ 21:12:52
Postat av: jennifer

fråga mig inte.. dumt vare iallefall :( PUSS ÄLSKLING

2008-12-10 @ 21:14:16
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0