Onsdag

kom hem från skolan nyss, egentligen skulle jag ha slutat 4, men från näringsläran fick vi sluta en timme tidigare, och då satt vi svenskan efter så att vi fick åka hem en timme tidigare. fast jag sket i svenskan.. Fy mig! Försov mig idag också, så jag kom vid elva och missade därför psykologi-provet, och tur var väl det eftersom att jag ändå inte hade klarat det om jag hade gjort det. Det var tydligen skit svårt! men det visste jag innan. Det är många som har sagt att Bengt gör jätte svåra prov. Dock kan jag inte förstå hur han tänker eftersom han säger att om man får IG på provet så får man IG i betyg. och så tycker inte jag att det ska vara. jaja, det ordnar sig. Matte prov har jag på fredag också, jag känner mig ganska opepp på det eftersom att jag inte ens har gjort färdigt det kapitlet vi är på till hälften. Så jag har med mig böckerna hem idag och tänkte sätta i dvd:n som sitter i boken. det kanske kan vara till lite hjälp iallefall, och jag behöver verkligen all hjälp jag kan få när det gäller matte!

Och nu har jag iallefall kommit på en sak. Jag ska försöka.. eller, nej jag ska TVINGA mig själv att högst äta två gånger om dagen. Och det bli nog lunch och middag. och ing pizza, inge godis, inge fettiga saker. Bara självlagad mat. jag känner att jag verkligen behöver ta tag i min vikt, för nu är jag less! Vi får se om min egna lilla diet funkar :) Puss!

har faktiskt knäppt lite kort idag :D
 Visst ser det mysigt ut? :)
 mickis, söt som vanligt
 Aw, lille-gulle! mattias är så mysig!
 Här har vi dom, Järngänget! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0