Prison break, desperate housewives

Har precis tittat på måndagens prisonbreak och gårdagens desperate housewives..


Prison break.. Seriöst, det är synd om killen. Allt han gör är ju dömt att misslyckas! Visst, det är en av mina favoritserier, men vad fasen, nu börjar det bli lite jobbigt. Och nu ska man behöva oroa sig för att karln ska dö också, det här är inte bra för mitt hjärta! Dör väl innan han jag..


Desperate housewifes.. Varför måste de alltid ha nån som man hatar? Först var det ju kaylas mamma, för hon var such a bitch! Sen när hon dog så vart det ju snorvalpen istället, Kayla. henne tålde jag inte. fan vilken liten satunge! Sen när hon försvann så kom dave istället. Och han är ju inte normal på en fläck, det märkte jag så fort jag såg honom. Hela dn där gatan är ju full av dramatik och hemligheter! But i looove it!


Kommentarer
Postat av: cecilia

jag gillar prison break! jag har precis börjat titta typ, är på andra säsongen för tillfället...det är så spännande tycker jag.. man vill liksom titta hela tiden! svårt att få nog!

2008-12-11 @ 11:31:21
URL: http://mylifeinme.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0