Söndag.. plugg?

Så typiskt mig! jag har precis börjat plugga, så det vart ju garanterat inget nergrävande i skolböcker här inte. Nej, utan jag väntade till klockan halv 10 så att jag måste stressa och få den där klumpen i magen imorn när jag väl sitter vid skolbänken och får det där sabla provet i handen. Och på tal om inget alls så har jag fortfarande mina pyamasbyxor och jag är trött som satan! Blir nog tidigt ikväll, skönt att somna tidigt för en gångs skull! Sitter och pratar med becca också, och vi har just kommit på hur vi ska bli rika. Hon ska bli maffiaboss, och jag ska sälja knark till kändisar och sen sälja skvaller om dem till pressen. Den planen är ju garanterat vattentät!

Gårdagen spenderade jag hemma hos becca, sov kvar där också eftersom att jag inte orkade gå hem igår. Lite bilder :)
Just ja! sandra kom ju hit också, och jag blekte håret på henne, det blev orange. men det är lungt :)
 Min söta! hon är bäst
 Sandra, före
 Sandra, during the färgning
 Sandra, efter

Finns ett flertal snygga videor också, men dom vågar jag inte lägga upp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0