The bodyguard


                                                            
provet idag blev uppskjutet till imorn, inte mig emot iofs eftersom att jag hade pluugat på fel saker. Suck! bara att börja om från början då. men jag kan det mesta ändå, var mest det som vi har gått igenom på tavlan, och det kommer jag ihåg. Och på onsdag har jag prov i näringslära också.. usch! Gjorde prov i psykologi idag också. ja, ni hör ju, det är helt sjukt vad mycket det är nu!

Idag har jag inte gjort mycket annat än att ligga i sängen eller sitta i soffan, tittade precis klart på "the bodyguard" också, den är helt sjukt bra. Kan se den flera gånger utan att tröttna, jag älskar den! tycker det borde finnas fler killar som Kevin costner, han har det där lilla extra som jag älskar! Whitney Houston är inte så dålig hon helller! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, saknar dig också gumman! Klart vi ska ses snart! Puss på dig hjärtat mitt <3

2008-12-15 @ 23:50:24
URL: http://rebeccasecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0