Tisdag



Nu undrar ju ni om denna söta unge är jag (självklart), det skulle det kunna vara, men det är min bästa vän rebecca. Här var hon 5-6 år gammal, och hon var ju så sjukt söt. jag blir verkligen lycklig ända in i själen när jag ser den här bilden. Hon ser så oskyldigt busig ut. Ett riktigt litet busfrö! tar alla priser, utan tvekan!

ida hade jag prov i cellen. Blev lite less, mina lärare är ju lite luriga och tog dom instuderingsfrågor som vi har fått göra och hade det som prov. kan även kallas lathet, det väljer ni själva. Anyway, så tror jag att det gick bra faktiskt. Svarade på det mesta, och att jag sen har lite egna tolkningar av saker och ting hör ju inte hit! :b

Har tittat på filmen "förtrollad" idag, ååh, den är ju så underbar. så himla mysig. Såg den på bio, och det pinsammaste var att jag och bella inte hade nån unge med oss. nej, så där satt vi, omringade av ungar som dreglade ner sina händer som de sen drog i ansiktet, snorade och slickade upp det, samt åt en och annan snorbuse, mm! En strålande fredagkväll. Det var ju garanterat den sista gången jag gick på barnfilm utan nån unge med mig. Men som sagt, den är ju så mysig med det teckande och sen blir det vekligt och så. Och det bästa är ju att det är en prinsessa med! :D den får en 5:a av mig. Lätt! Sen har jag spelar lite gh (guitar hero) med henke, nu spelar jag på hard, men är fortfarande inte uppe på sandras nivå som spelar på expert, jag har bara ett ord, -Nötarn! nu håller jag på att ladda hem hela säsong ett av svensson svensso. han är ju en egen prick den där Gustav, inget stjärnskott där inte! jaja, nu ska jag titta vidare lite, läsa lite intressanta bloggar, bla. kenzas. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0