Tisdag

kom hem från skolan nyss. Hade prov i ergonomi, gick kanske inte så bra som jag hade hoppats. Det är så jävla svårt, men det är viktigt att man kan det eftersom att jag ska jobba inom vården, och då vet jag hur jag ska lyfta, vända och så. Vore ju tråkigt att få em ryggskada pga att man är lat, så jag ska nog ägna nån halvtimme eller så och läsa det kapitlet.
Engelskan skulle vara inlämnad idag också, så igår tänkte jag vara duktig och ta med mig böckerna hem, sagt och gjort. eller ah, sagt.. eftersom att jag knappt öppnade boken. Plus att jag glömde den imorse när jag gick hemifrån, så Leo var ju inte överlycklig för det, precis..

Nu ska jag platta håret och så, sen ska jag åka till gävle hem till gabbie och äta middag och snacka skit med massa andra tjejer. Måste komma ihåg att ta med mig kameran också! Puss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0