underbar dag

                                (Bild på mig och beccus)

Är så satans glad idag! Gud så skönt det är! och inte vet jag varför heller. har vart en sjukt bra dag med ett underbart slut. Jag och becca åkte skoter, och det var så jävla kul! Ville inte kliva av. Även fast jag skrek som en toka, men det är väl som vanligt det :D dagen har spenderats med becca och mickan, var jäkligt trevligt, faktiskt! Skönt att kommam ifrån datan lite, även fast jag fick ångest när jag loggades ut från msn, men that´s life, liksom. vi har skrattat och skrattat och skrattat lite till, sen åt vi lite pizza, fy på mig. och sist åkte vi ju skoter då. Becca körde och jag bakpå, men lika glad är jag för det eftersom att jag föredrar att sitta bakpå. känner mig säkrare då :)
Nej, nu ska jag sova. den här dagen skulle bli ännu bättre om jag kunde få somna i tid, också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0