lördag

Det blev en helt nyker helg, vilket jag tycker var väldigt skönt.
Igår var jag och beccus hemma hos henne, drack nån öl och åt mat. Pasta bolognese :) efter det så ringde tony och hade ungefär lika tråkigt som oss. så vi bestämde oss för att åka iväg en sväng, så vi for till gävle. Där åt vi på max och tittade vad som hände på stan. så jäkla mycket hände det kanske inte så vi åkte hem till tony, där vi låg i sängen och prata en stund sen gick jag och becca och lade oss på jimmys rum, och somnade ganska fort.  

Blev väckt 11 av andreas imorse, då väckte jag beccus och gick in till tony. Hoppade lite på han så han vaknade och tvingade honom att koppla i sitt wii så att vi kunde spela :D Efter att vi hade spelat ett tag så skjutsade han hem oss. Tänkte hoppa in i duschen snart, känner att jag behöver det :)
puss!

 jag och beccus :)


Kommentarer
Postat av: Spiderchick

fanx för snäll coment =)

2008-12-07 @ 19:41:34
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0