stan :)

var ju som sagt i stan idag, och jag hittade lite saker, dock inte på rean, men ändå :)


Trosor 59;- typ och bh 99;- gina
Plufsig tröja 149;- gina
Klänning 300;- gina
Block, penna och stift 115;- (tillsammans), bokia
Tanktop 99;- gina

Jag är en sån där som aldrig provar innan jag köper, om det är inte byxor. Jag kunde ha allt utom klänningen :( Den hade jag tänkt ha på nyår.. men vi får se, det kanske går att ordna. jag köpte 36, och det var lite litet över brösten sen stor i benen. Irriterande, men som sagt, det kanske går att ordna. Ska kolla om jag kanske kan sy lite vid benen.

jobbigt också att prova när det är så satans mycket folk, det är bara jobbigt då! jaja, nu ska jag städa mitt rum, det behövs!

Puss//jennifer

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

äh ;D haha, liked it anyway!

2008-12-27 @ 20:00:41
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0