Utmanad

nu blir det många inlägg på kort tid, men vafan :)

utmanad!

Jag blev utmanad av: Pamela


Regler:
Jag skriver 8 fakta/vanor om mej själv och i slutet skriver jag 8 personer som jag i min tur utmanar!

Mina fakta/Vanor:

- Jag har väldigt jobbiga tix och tvångstankar.
- Jag har dålig hörsel och skriker när jag pratar.
- Jag äter lika mycket som en tränande kille.
- Nudlar är min favorit mat (mat?)
- När jag är rädd trissar jag upp mig själv så att jag blir ännu räddare.
- Jag är jätte känslig när det gäller toaletter och toaringar. usch!
- Jag är väldigt ego när det gäller vissa saker. (och vissa inte såklart)
- Jag hatar att visa mig utan smink.

Jag utmanar :

Steffy

Åsa

Mickan

Johanna.L

Piggy

Linnea
rebecca.S
Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0