yey!

NU HAR JAG EN NYÅRS KLÄNNING :D

Jag fick låna min systers underbart fina klänning, är väl liiite av en coctail klänning, fast ändå snygg och enkel. fast det får ni se på nyår! :D Den är dock liite stor, men jag har ett band i midjan som håller upp den, haha! Ser inte konstigt ut iallefall, och det är ju huvudsaken :D Den andra ska jag lämna tillbaka, eftersom att jag känner att jag inte skulle trivas i den. kände mig bara ful..
Nu slipper jag oroa mig för det iallefall! Sköönt!



Hejdå, nya klänning! :)


Kommentarer
Postat av: Andrea

du blir nog jätte fin! =)

2008-12-27 @ 22:02:42
Postat av: jennifer

Åh, va snäll du är :)

hehe, ja, jag får hoppas på det! :)

2008-12-27 @ 23:12:51
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0