En blogg?

Jag har liksom skaffat mig en blogg, inte riktigt på min hjärn-nivå, om jag ska uttrycka mig milt.

Och.. till namnet, som säkert ni mina tappra läsare *host* undrar över.
Jo, jag blev liksom less, eftersom att nästan varenda jäkla namn var upptaget. Och jag ville liksom heta ngt orginellt som "jenniferhedström". Tror ni att det gick eller? Naae!
Då blev det liksom "jenniiferheedström", Helt skit dåligt och jätte pinsamt namn om ni frågar mig.. det känns liksom som att det är alldeles för många bokstäver, jag måste liksom lägga in namnet på bilddagboken för att kunna komma ihåg det.. illa.

Sådär kissnödig så man knappt kan sitta still och man bara skakar på benet och allt man tänker på är att få kissa, så kissnödig är jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0