God natt..

Funderar på att gå och lägga mig inom en väldigt snar framtid. Jag är inte trött, men jag ska upp och jobba imorn.
Kommer gå fort iallefall. Och nu fick jag veta att det kanske blir grönan för min del på fredag också, men eftersom att min ekonomi inte tillåter grönan två dagar i rad så får jag helt enkelt välja. Ska jag åka med, Syster, henke, Helena och Erika.. Eller, Gabbie, Sabina, Linda, Tim och Nadia? Hmm, svårt att välja, sen är det inte helt säkert att jag kan åka med henke och dom iallefall eftersom att erika eller helena kanske skulle ha med sig någon, och då finns det ingen plats i bilen. fast det skulle ju iofs inte vara hela världen eftersom att så kan jag åka med Sabina och co.
nej, det här vart ett långt och väldigt tråkigt inlägg kände jag nu.
Kanske är dags att sova snart? Ja, det troor jag också :D
Så, God natt mina kära vänner.
Puss
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0