Gråta?

Asså, jag vill bara gråta!
Först vill jag gråta för att mammas data är så jävla seg, sen vill jag också gråta för att jag sitter och tittar på "skönheten och odjuren" och jag tycker så sjukt synd om Nathan, man kan nästan förstå redan nu att hon inte kommer välja honom, jag blir verkligen ledsen alltså, jag skulle vilja hoppa in i tv:n och banka lite vett i den där lilla slinkans huvud!
Fast det går ju inte.. hoppa in i tv:n alltså.

Sen vet jag inte ens om det blir ön för min del ikväll, jag får se vad dom händer. Men det lutar nästan åt att jag blir hemma.

/J

Kommentarer
Postat av: anonym tönt :)

HAHAHAHHAAHAHAHA, SÄKERT DU TRODDE SÄKERT MAN KUNDE HOPPA IN I TEVEN. DUMMA BLOOOOONDIN! HAHAHAHAAHAHHHAHA (6) MOAHAHAHAHAHAHAHHAH,

DU TROR PAMELA E SÅ DUM, MEN DT E DU SOM E DUMMARE ÄN HNE :) HIIIHIHIHIH, /tjej från sthlm ;) GAHAHAHA

2008-07-21 @ 13:21:16
Postat av: Jennifer

Men pamela din jävla tönt!

För det fösta så är jag inte blond utan brunett, och jag undrar vem det är som är dum om du tror att hjärcellerna sitter i hårfärgen! :D

2008-07-23 @ 19:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0