Lycklig! :D

Asså, helt allvarligt.
Det håller inte med inlägg utan bilder, allt blir så seriöst och tråkigt då.. Usch nej!
Men jag har fortfarande inte kommit på hur man lägger upp en bild. Och ja, jag vet att jag inte har skrivit, men ska jag vara helt ärlig så visste jag att det skulle blir såhär.. Jag tröttnar efter en vecka. så är det med allt, ALLT (Observera ALLT!)
haha :DNej, nu funderar jag på att gå och sova, kom hem från lina för ett tag sen, har varit barnvakt åt hennes lillebror, Jocke. söt liten valp det där :) Och jag har skurit mig med rakvyveln imorse, och nu tänker ni "ett litet skrapsår, buhuhu!". Men icke ska jag tala om för er, utan det är skit djupt och gjorde ont som fan! Jag blödde seriöst i säkert en halv timme! Det var skit äckligt. Sen har jag stekt på badet också, med Piggy. Sååå hett asså! Gick inte ens att ligga i solen, var tvungen att vara i vattnet hela tiden typ. Skit jobbigt.
Nej, nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och sen sova, God natt! :D
Puss
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0