Puss!

Asså, det är inte det att jag inte vill skriva, utan att jag glömmer liksom bort att jag ens har en blogg över huvudtaget.
Nu har jag förresten kommit på hur man lägger in en bild, så det lär väl komma in en i slutet av detta inlägg.
Igår var jag iallefall på ön, det var trevligt, mycket folk, och mycket fulla folk. Men det var trevligt :)
Jag såg också min soulmate (!!!!) som jag bara måste gifta mig med. Pungt slut. Han var liksom helt jävla jätte snygg, iofs är det inte första gången jag ser honom, och inte pratar med honom men ändå, han är ju förjävla snygg!
Nu har jag precis ätit pizza, så nu är jag så mätt så att jag håller på att spy, det är mindre kul. Dessutom kommer jag att vara hungrig om 10minuter igen, det är också mindre kul. nu sitter jag och lyssnar på två låtar, endast två låtar. jag kan inte välja, och lyssnar jag på nån annan än nån av dom två så mår jag dåligt för att jag vill höra nån av dom så mycket.
det är jobbigt..
Jag ska försöka att slänga in ett inlägg ikväll också, dvs om jag kommer ihåg det.
Bob Marley - Redemption Song<3
Ras cricket - skin<3
 
Puss
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0