<3

kom hem från skolan för ett tag sen, var så trött att jag somnade på bussen. Som tur va så vaknade jag när vi precis var vid min hållplats. Jag är helt slut om dagarna, jag vet inte vad det är. Och jag sover inge bra alls. Inte bra.

igår satte iallefall min pappa in pengar åt mig, så det kommer väl om nån dag eftersom att han satte in det sirekt på mitt konto och inte via moneygram så tar det ett tag eftersom att det är från USA. När jag får mina pengar så ska jag in till stan och handla jänet. Det behövs! Måste ha nya jeans, sen ska jag titta på nån fin klänning till nyår också. =) 

Och på tal om nyår så vet jag fortfarande inte hur jag ska göra. jag har sån sjuk beslutsångest, fast vi har inte ens nån stuga än så länge, och tiden börjar verkligen rinna ut nu. men vi får se hur det blir :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0