bennys&becca

kom hem för ett tag sen, jag och becca åkte till tierp för att äta på bennys. Kl 19.22 kom vi på att vi ville ha bennys, och kl. 19.25 går bussen. Det var bara att lägga bena på ryggen och springa! Me åh, det var det värt! Nu planerar jag att eventuellt flytta in i bennys grill och tvinga benny att göra mig benny burgare så fort jag ber om det! Det skulle vara nåt! Aja, tillbaka till verkligeheten.

Idag har jag färgat håret, blev lite för mörkt tycker jag. men som tur är var det bara en toning, så jag antar att det går ut efter ett tag och blir lite ljusare :)
Efter att jag hade färgat håret så gick jag hem till becca, och där satt vi, min bästa vän och jag, och bara snackade i köket! Det var så skönt att göra det igen med tanke på hur längesen det var senast vi gjorde det. Sen efter nån timme i köket så gick vi och la oss i hennes säng, och där låg vi också och lyssnade på musik och pratade om olika problem och roliga minnen. Asså, det är helt sjukt! jag och becca har gjort allt tillsammans! Asså, allt. Vi har så sjukt mycket roliga, sjuka, sorgliga, tokiga (aah you name it) minnen! det är så jävla kul att bara ligga och snacka skit i flera timmar. Speciellt med sin bästa vän!
Nu ska jag duscha. Puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0