Fredag

jag är så sjukt trött! Så trött att jag somnade idag på engelska lektionen, och när jag vaknade så hade jag en röd ring i pannan, det var smått pinsamt. Hade prov idag gick jätte bra, faktiskt.  
Nu har jag precis ätit mat och sitter och funderar på vad som händer ikväll, blir väl att jag åker hem till åsa och tittar på idol, inte helt fel det heller iofs :) Nyktert blir det nog iallefall. Hade velat förtära lite alkohol, men som det ser ut nu så blir det inte så. Nån öl skulle vara iallefall vara gott. Jag fattar inte, det är så jävla tråkigt att öl är det enda jag dricker. Börjar bli lite tråkigt liksom.

Aja, nu ska jag titta vidare.

 Här har vi då min vän Elin, och såhär såg hon ut för nån vecka sen. Druckit liiiiite för mycket? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0