helgen

fredagen slutade inte riktigt som jag hade planerat. Eftersom att jag är en väldigt spontan människa så bestämde jag mig för att åka till Stockholm.
Det började med att jag och beccus låg i min säng och pratade, som vanligt :D, men vi kände liksom att det var fredag kväll och vi ville göra nåt! Då kom jag med den brillianta idén att dra till Sthlm, trots att klockan  var halv 10 på kvällen :b. Och det tyckte beccus var en strålande idé. så ci påbörjade våran resa klockan 22.30 eftersom att jag ville packa och så. Sen drog vi. Jag kan ju säga att t-centralen klockan halv två på natten är inte att leka med! Jag var livrädd, och alla som ens tittade åt vårat håll ville ta med oss ut i skogen, binda oss vid ett träd för att sen våldta och mörda oss! Tyckte jag dådå. Men vi lyckades komma fram helskinnade iallefall, och det var ju bra. Sen åkte vi hem vid två nån gång dagen efter. Det var skönt att komma iväg en sväng. Och jag ÄLSKAR att vara spontan!

Lördagen spenderade jag med Peckie, jacob och andreas i mehedeby. Vart en del dricka så idag har jag legat i sängen eller på soffan hela dagen! Och då har jag varit vaken sen åtta imorse, fråga mig inte varför! Vid 3 skjutsade andreas hem mig och jag la mig på soffan så fort jag klev in. trodde jag skulle må ganska bra idag eftersom att jag fick ur mig en del igår, så att säga :b. Men oj så fel jag hade!

Imorgon har jag gympa, och jag funderar på om jag ska vara med eller inte. jag har lite svårt att bestämma mig. och egentligen så borde jag packa, eftersom att jag flyttar på onsdag. och jag har inte ens tittat åt en flyttkartongs håll. Idag har mamma plockat ner lite gardiner och så, så nu känns det lite jobbigt eftersom att jag har bott här så pass länge, men det blir nog bra :)
Nu ska jag lägga mig i sängen och hoppas på att kunna sova, eftersom att jag har sovit den större delen av dagen. Puss!

Kommentarer
Postat av: åsa

jag får tammefan aldrig reda på nått xD Var de mysigt ? ;) du kan juh ta de lugnt med drickandet nästa gång så du inte spyr ;D

2008-12-02 @ 20:44:56
URL: http://lindkviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0