jag är politiker

Idag blev jag Moderat!
Jag gick nämligen med i moderaternas ungdomsförbund (MUF), så nu är jag en muffare. det enda som är lite pinsamt är väl att jag inte gärna kallar mig själv en muf. jag menar, vem vill gå bland folk och säga "hej, jag är en MUF" (MUF uttalas muff). Skämmigt, så jag skippar den biten, jag är bara muffig i skolan och så, där man inte behöver skämmas.

Vi skulle bilda ett m, men det gick inte så bra.
Sen vart det ett m, eller?
och jag var ju bara tvungen att skaffa ett par glasögon. För det första så ser man mycket, mycket smartare ut, och sen så kan man ju inte se ut som en slashas när man nästan får träffa Reinfeldt heller. han är ju trots allt statsminister, och jag är ju moderat. Och han också?
Här har vi ju gänget! :D
nej, nu ska jag fortsätta att lyssna på Hoffmaestro-so you do (slimi jimi bubby boy) och påverka politiskt! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0