Jag blir förvånad över mig själv!

Över nyår så planerar jag och 18 till att åka (upp, ner?) till Sälen, vilket jag tycker ska bli så sjukt mysigt! Att bara sitta där i stugan och mysa... Jag tar det igen, att bara sitta där i STUGAN och mysa!
Hallå!!! Jag HATAR att sova i tält och campa och sova i husvagn och sånt skit, men ändå så tycker jag verkligen att det ska bli så sjukt kul att åka och sova i en STUGA. Jag är stolt över mig själv. Jag sa ju det, jag kommer klara av lumpen. det är ju easy as a cake, liksom! och på tal om ingenting så får jag pengar av min pappa imorn, typ 4000. Hm, varför? Fråga mig inte. Men iallefall, och förra veckan fick jag och Steff en varsin laptop. Den är jätte söt, men tyvärr på engelska. men det går att fixa. Nu tänkte jag gå och duscha och sen ska jag gå och titta på bandy. Det har jag inte heller förstått varför man gör, står ute och fryser i -100 grader? Men jag har ju trots alls lovat. Nej, men jag skriver väl sen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0