Sälen&Sandra

Allt strular sig med sälen nu, och jag är inte alls pepp på att åka. Elin däremot är skit pepp, så hon skulle ju iofs kunna ge lite till mig. Men det känns som att om jag inte åker så kommer jag att ångra mig så jävla hårt, eftersom att det nästan inte finns nåt värre än att fira i söderfors. Då sitter jag hellre i ett tält mellan tobo och tierp eller nåt! jaja, nått hoppas jag att vi kommer på iallefall.

Sandra åkte hem nyss, helt seriöst, om ett skratt förlänger livet så kommer hon att göra mig odödlig! Lagade mat gjorde vi också. Eller ah, JAG gjorde. Och det var skit äckligt! Eller, äckligt var det inte utan det smakade inte ett skit helt enkelt. Korvstroganoff och ris blev, men riset var som en enda stor kladdig boll. och det pisammaste är att det tillochmed var på mix, hur fan kan misslyckas med en korvstorognanoffs-mix?! Det enda jag behövde göra var att skära korven liksom, men det gick åt pipan!
Nu ska jag titta på tv och vänta på åsa, puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0